OMEZENÍ PROVOZU ÚŘADU MČ

Vážení spoluobčané,

v souvislosti s  rekonstrukcí kanceláře a prostoru pro návštěvníky v Úřadu městské části Praha-Újezd se omlouváme za snížený komfort a ztížené podmínky při vyřizování vašich požadavků.  Část agend bude dočasně poskytována v zasedací místnosti úřadu. Konkrétně se jedná o agendu evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu, hlášení doručovací adresy, rušení trvalého pobytu) a agendu rybářských lístků.

Práce začnou probíhat ve čtvrtek 9. 5. 2024 a potrvají přibližně do 20. 5. 2024. V souvislosti s částečnou rekonstrukcí úřadu dojde k přemístění kanceláří jednotlivých odborů. Veškeré služby a agendy úřadu městské části budou nově poskytovány v zrekonstruované kanceláři. Jedná se o agendu místních poplatků, evidence obyvatel, CzechPoint, ověřování podpisů a listin a vydávání rybářských lístků.