Úřad městské části
Úřad městské části tvoří starosta, dvě místostarostky, tajemník úřadu městské části, a zaměstnanci městské části zařazení do úřadu městské části. V čele úřadu je starosta, který je nadřízený všem zaměstnancům zařazeným do úřadu městské části.
Úřad městské části v samostatné působnosti plní úkoly uložené zastupitelstvem městské části, starostou nebo místostarostkami.
Úřad městské části vykonává přenesenou působnost, není-li zákonem svěřena jiným orgánům městské části.
Tajemník
Pavla Pitrmanová, DiS., tel.: 272 690 692, 272 690 545, 737 213 255, e-mail: pavla.pitrmanova@praha-ujezd.cz
Tajemníka úřadu jmenuje a odvolává starosta po předchozím souhlasu ředitele Magistrátu hl. m. Prahy. Za plnění uložených úkolů je tajemník úřadu městské části odpovědný starostovi městské části.
Tajemník úřadu ze své funkce zejména:
- plní úkoly uložené mu zastupitelstvem městské části, starostou nebo místostarostkami městské části
- stanoví podle zvláštních právních předpisů platy všem zaměstnancům městské části zařazených do úřadu městské části
- vydává svým nařízením vnitřní předpisy, zejména pracovní řád, spisový řád a skartační řád ÚMČ
- plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům městské části zařazených do úřadu městské části
- vede agendu při volbách na základě osvědčení o vykonané zkoušce
- zúčastňuje se zasedání zastupitelstva městské části s hlasem poradním
- agenda ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
- agenda CzechPoint
- pořizování zápisů z jednání zastupitelstva městské části
- správa webových stránek městské části
- správa mobilní aplikace Munipolis
Odbor kanceláře starosty
Simona Drábková, tel.: 272 690 692, 272 690 545, e-mail: simona.drabkova@praha-ujezd.cz
- zajišťování administrativních prací, administrace pošty, podatelna
- vedení organizace práce sekretariátu úřadu městské části
- zpracování informací pro veřejnoprávní media
- asistentská práce pro vedení úřadu městské části
- správa místních poplatků
- archivní a skartační činnost
- agenda ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
- agenda CzechPoint
- vedení úřední desky
- nákup kancelářských potřeb
Odbor občansko-správní
Ing. Markéta Novotná, tel.: 272 690 692, 272 690 545, e-mail: marketa.novotna@praha-ujezd.cz
- přestupková agenda
- odborná činnost v systému státní správy
- agenda smluvní a majetkoprávní
- právní činnost v jednotlivých oborech státní správy
- příprava zasedání zastupitelstva a organizace plnění úkolů vyplývajících ze zasedání zastupitelstva městské části a jiných jednání
- agenda ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
- agenda CzechPoint
- agenda školství
Odbor ekonomický
Radovana Jandová, tel.: 272 690 692, 272 690 545, e-mail: radovana.jandova@praha-ujezd.cz
- agenda evidence obyvatel
- vydávání rybářských lístků
- vedení pokladny
- vedení evidence objednávek
- kontrola a evidence faktur
- agenda CzechPoint
- agenda ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
- agenda evidence majetku
- příprava podkladů a spolupráce s externími dodavateli mzdové a účetní agendy
Odbor výstavby a investic
Ing. Pavel Staněk, tel.: 272 690 692, 272 690 545, e-mail: pavel.stanek@praha-ujezd.cz
- výkon státní správy vyplývající ze stavebního zákona
- příprava výběrových řízení plánovaných investičních akcí
- příprava realizace staveb, údržby a oprav
- výkon stavebně-technického dohledu nad stavební činností
- zajištění územní a technické přípravy plánovaných staveb městské části včetně jejich projednání
- zajištění oprav a údržby nemovitostí ve vlastnictví městské části
- koncepce tvorby a dohled nad dodržováním zákona o ochraně životního prostředí
- zajištění údržby a oprav místních komunikací
- zajištění údržby a výsadby zeleně ve vlastnictví a správě městské části, zajištění pořádku v rozsahu katastrálního území městské části
- zajišťování odvozu odvodu, VOK, bio VOK